Συχνές ερωτήσεις


  • Πώς μπορώ να γίνω μέλος του Energy Club ?
Για εμάς όλοι οι επισκέπτες μας μπορούν να γίνουν μέλη. Απλά κάνοντας μια εγγραφή μπορείτε να λαμβάνετε newsletter και να ενημερώνεστε για κάθε νέο προϊόν που κυκλοφορεί σε εγκαταστάσεις ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, καθώς επίσης να λαμβάνετε και οικονομικές προσφορές.


  • Πως μπορώ να αγοράσω το προϊόν που με ενδιαφέρει?

Μπορείτε να αγοράσετε το προϊόν που σας ενδιαφέρει μεταφέροντάς το στο καλάθι αγορών. Σε όσα προϊόντα δεν αναγράφεται η διαθεσιμότητα μπορείτε να απευθύνεστε απευθείας στο τηλέφωνό μας (26930-23883) ή στο email μας (info@energyclub.gr) για να σας διευκρινίσουμε τον ακριβή χρόνο παράδοσης του προϊόντος που σας ενδιαφέρει.

  • Πως μπορώ να καταχωρήσω την αγγελία μου?

Εάν ενδιαφέρεστε να καταχωρήσετε την αγγελία σας θα πρέπει να συμπληρώσετε τα υποχρεωτικά πεδία που σας ζητάμε. Μπορείτε να καταχωρήσετε αγγελία με ενδιαφέρον για αγορά αλλά και για πώληση ανταλλακτικών ή προϊόντων που έχουν σχέση με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Μπορείτε να καταχωρήσετε την περιγραφή του προϊόντος ανάλογα με την κατηγορία που ανήκει καθώς επίσης φωτογραφίες ,την τιμή, την κατάσταση του προϊόντος ,αλλά και τα στοιχεία επικοινωνίας σας.

  • Πως μπορώ να καταχωρήσω τους πόντους μου?

Για να μπορέσετε να καταχωρήσετε τους πόντους σας θα πρέπει να είσαστε πελάτης της ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. . Με κάθε τιμολόγιο που λαμβάνετε από την ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε για εργασίες συντήρησης φωτοβολταικού πάρκου (του τρέχοντος έτους) μπορείτε να κάνετε εγγραφή και να συμπληρώνετε την επωνυμία, τον αριθμό του τιμολογίου και την ημερομηνία έκδοσης, και το ποσό (καθαρή αξία) σε ειδικά διαμορφωμένο πεδίο. Αυτόματα με κάθε καταχώρηση από εσάς θα ενημερώνεται η καρτέλας σας για το σύνολο των πόντων που έχετε συγκεντρώσει.

  • Πώς μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου ?

Πολύ εύκολα μπορείτε να εξαργυρώσετε τους πόντους σας αρκεί να επιλέξετε το δώρο που σας αρέσει. Εάν έχετε συγκεντρώσει τους απαιτούμενους πόντους για την αγορά του δώρου σας , τότε μπορείτε να το μεταφέρετε στο καλάθι των bonous. Αυτόματα θα αφαιρεθούν οι πόντοι της εξαργύρωσης από την καρτέλα σας και εντός 24 ωρών θα ενημερωθείτε για την ημερομηνία αποστολής του δώρου σας.


  • Πώς αλλάζω τα στοιχεία μου;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας στο www.energyclub.gr και να διαχειριστείτε τα στοιχεία του λογαριασμού σας στην κατηγορία «Ο Λογαριασμός μου» επανω δεξια στην ιστοσελιδα ή να καλέσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών energyclub και αφού δώσετε τα στοιχεία σας και γίνει επιβεβαίωση, ο εκπρόσωπός μας θα καταχωρήσει τις αλλαγές που ζητήσατε.

  • Από πού μπορώ να ενημερωθώ για τους πόντους που έχω συλλέξει;

Μπορείτε να μάθετε για τους πόντους που έχετε συλλέξει με τους ακόλουθους τρόπους:


1. Πραγματοποιώντας την εγγραφή σας εδώ στο www.energyclub.gr
2. Επικοινωνώντας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Μελών Energy Club στο 26930 23883

  • Πότε μπορώ να ενημερωθώ ως προς το υπόλοιπο των πόντων μου και πότε μπορώ να τους εξαργυρώσω;

Παρακαλούμε να λάβετε υπόψη σας ότι το σύστημά μας ενημερώνεται ως προς το υπόλοιπο των μια φορά την ημέρα. Οι πόντοι, όμως, που συλλέξατε με την τελευταία σας συναλλαγή θα είναι διαθέσιμοι προς εξαργύρωση από την επόμενη μέρα.

  • Σε περίπτωση ακύρωσης/αλλαγής οποιασδήποτε συναλλαγής, τι γίνεται με τους πόντους;

Σε περίπτωση ακύρωσης συλλογής πόντων, οι πόντοι δεν καταχωρούνται και δεν προσμετρούνται στο υπόλοιπο των πόντων. Αντίστοιχα, σε περίπτωση ακύρωσης εξαργύρωσης, οι πόντοι επιστρέφονται στο υπόλοιπο σας και είναι διαθέσιμοι για επόμενη συναλλαγή.

  • Δεν μπορώ να συνδεθώ στον Λογαριασμό μου.
  1. Δεν έχετε συμπληρώσει σωστά το email ή τον κωδικό πρόσβασης. Συνεπώς, θα πρέπει να προσπαθήσετε ξανά.
  2. Αν δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης, τότε θα ακολουθήσετε τα βήματα υπενθύμισης κωδικού κλικάροντας πάνω στο «Σύνδεση στο energyclub.gr» της κεντρικής σελίδας. Στη συνέχεια, στο "Ξεχάσατε τον κωδικό σας;" και θα λάβετε τον κωδικό πρόσβασης.
  3. Αν δεν θυμάστε το email, τότε στείλτε μήνυμα στο info@energyclub.gr αναφέροντας Ονοματεπώνυμο, με τo οποίo πραγματοποιήθηκε η Εγγραφή.


  • Δεν θυμάμαι τον Κωδικό Πρόσβασης.

Αν δεν θυμάστε τον κωδικό πρόσβασης, τότε θα ακολουθήσετε τα βήματα υπενθύμισης κωδικού κλικάροντας πάνω στο link «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» της κεντρικής σελίδας. Στη συνέχεια, στο email που έχετε δηλώσει θα λάβετε τον κωδικό πρόσβασης.

  • Θέλω να αλλάξω τον Κωδικό Πρόσβασης.
  1. Συνδέεστε στον Λογαριασμό σας και στην κατηγορία Προσωπικά Στοιχεία, προχωράτε σε αλλαγή password.
  2. Κατά την εγγραφή μου στο energyclub.gr λαμβάνω το μήνυμα «Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου χρησιμοποιείται ήδη».
  3. Έχετε πραγματοποιήσει ήδη εγγραφή με αυτό το email. Ακολουθήστε τα βήματα υπενθύμισης κωδικού κλικάροντας πάνω στο link «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» της κεντρικής σελίδας. Στη συνέχεια, στο email που έχετε δηλώσει θα λάβετε τον κωδικό πρόσβασης.


  • Δεν μπορώ να πραγματοποιήσω Online εξαργύρωση των πόντων μου.
  1. Οι λόγοι για να μην ολοκληρωθεί η Online εξαργύρωση πόντων είναι οι εξής:
  2. Δεν έχετε πραγματοποιήσει εγγραφή στο Energyclub.gr
  3. Το σύνολο των πόντων σας δεν επαρκεί για την εξαργύρωση του δώρου που έχετε επιλέξει
  4. Το δώρο εξαργυρώνεται μόνο για πελάτες της εταιρείας Σπυρόπουλος Α.Ε.
  5. Το δώρο προσωρινά δεν διαθέτει απόθεμα και θα πρέπει να προσπαθήσετε σε μερικές ημέρες.
  6. Υπάρχει τεχνικό πρόβλημα


© 2017 energyclub.gr All rights reserved. Κατασκευή ιστοσελίδας elogic.gr