Η Rolls-Royce στην υπηρεσία της ηλεκτροκίνητης ναυτιλίας

Η Rolls-Royce στην υπηρεσία της ηλεκτροκίνητης ναυτιλίας

20/08/2018

Η Rolls-Royce αναπτύσσει μια συσκευή αποθήκευσης με μπαταρίες για χρήση στη ναυτιλία.

Η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία ονομάζεται SAVe Energy, είναι η πρώτη μονάδα αποθήκευσης ενέργειας που κατασκεύασεη η ίδια η εταιρεία. Με δήλωση της, η Rolls-Royce διευκρινίζει ότι το προϊόν είναι «οικονομικά ανταγωνιστικό, υψηλής απόδοσης και υγρόψυκτο σύστημα συσσωρευτών, το οποίο έχει σχεδιαστεί ώστε κλιμακούμενο να μπορεί να προσαρμοστεί στις ενεργειακές απαιτήσεις του εκάστοτε πλοίου.»

Το έργο χρηματοδοτήθηκε από τη νορβηγική κυβέρνηση και τρεις ναυτιλιακές εταιρείες που εδρεύουν στη Μ. Βρετανία συνεργάστηκαν στην ανάπτυξή του. Το σύστημα θα είναι κατάλληλο για χρήση σε φέριμποτ, κρουαζιερόπλοια και σκάφη πολλαπλών χρήσεων. Θα είναι σε θέση να προσφέρει μια ποικιλία υπηρεσιών για την αύξηση της ενεργειακής απόδοσης, όπως κάλυψη φορτίου αιχμής ή ως ψυχρή εφεδρεία, συμβάλλοντας παράλληλα στη μείωση των εκπομπών.

Ο Andreas Seth, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Rolls-Royce, δήλωσε: «Ο εξηλεκτρισμός της ναυτιλίας αποκτά δυναμική. Από το 2010 έχουμε παραδώσει συστήματα μπαταριών που συνολικά αντιπροσωπεύουν περίπου 15 MWh. Ωστόσο, τώρα η πιθανή εφαρμογή της μονάδας SAVe Energy (εκκρεμεί πιστοποίηση ευρεσιτεχνίας) για το 2019, μόνο της θα είναι 10-18 MWh.»

Η ναυτιλιακή βιομηχανία αρχίζει να παίρνει μέτρα για την αντιμετώπιση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, τα οποία υπολογίζονται ότι αντιπροσωπεύουν το 2% του συνόλου των παγκοσμίων εκπομπών.

Μια συμφωνία ορόσημο υπογράφηκε φέτος από 173 κράτη μέλη του Διεθνούς Οργανισμού  Ναυτιλίας (International Maritime Organization ) για τη μείωση των εκπομπών κατά 50% μέχρι το 2050.

«Τα συστήματα μπαταριών έχουν καταστεί βασικό στοιχείο των συστημάτων ισχύος και προώθησης και το SAVe Energy εισάγεται σε πολλά από τα έργα που εργαζόμαστε επί του παρόντος. Αυτό περιλαμβάνει το πρόγραμμα αναβάθμισης για τα κρουαζιερόπλοια της Hurtigruten, το προηγμένο αλιευτικό σκάφος που παρήγγειλε πρόσφατα η Prestfjord και οι συνεχιζόμενες μετασκευές των σκαφών υποστήριξης ανοικτής θάλασσας. Ως πάροχοι συστημάτων μπορούμε να βρούμε την καλύτερη λύση λαμβάνοντας υπόψη τόσο το κόστος εγκατάστασης όσο και το κόστος λειτουργίας», πρόσθεσε ο Seth.

e-mc2.gr/climateactionprogramme.org

© 2019 energyclub.gr All rights reserved. Κατασκευή ιστοσελίδας elogic.gr